اخبار
1397/9/3 شنبه
استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در دانشگاه پیام نور هرمزگان

.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خبر داد    :

استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در دانشگاه پیام نور هرمزگان

 

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان از بکارگیری نیروهای جوان در این مرکز خبرداد و گفت: با حمایت از این قشر جوان، دانشگاه مسیر پیشرفت علمی خوبی را تجربه خواهد کرد.


 

محمد خیری رئیس صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس، ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج و مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهارداشت: کشور ایران اسلامی با تولید 21 هزار و هفتصد و چهارده مقاله، مقام 16 جهان و رتبه اول منطقه را به‌دست آورده است.

وی، بسیج را یادآور گرامی‌ترین نهاد انقلابی و مردان تاریخ ایران برشمرد و هفته بسیج را فرصت بسیار مغتنم برای بازخوانی آن روزها و تکریم بسیج و احترام به غیرت بسیجیان دانست.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان، دانشجویان بسیجی را جوانان خستگی‌ناپذیر در سنگر علم و دانش دانست و با اشاره به تاثیر نخبگان در پیشرفت علمی کشور خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید بسیجی موجب پیشرفت علم در کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌شود.

خیری در پایان اظهارداشت: استفاده از ظرفیت نیروهای جوان در سطح مدیریتی استان و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور هرمزگان از برنامه‌های مدیریت کنونی بوده و قطعا با حمایت از این قشر جوان، دانشگاه مسیر پیشرفت علمی خوبی را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/88037/

 

http://hormozgan.farsnews.com/news/13970902000139

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر