فرهنگی
1395/9/28 یکشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان:اهتمام جدی دانشگاه در راستای توسعه فعالیت های قرآن و عترت

.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان از توسعه فعالیت فرهنگی، قرآن و عترت در دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر عبدالکریم قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با حجة الاسلام و المسلمین تقوی نماینده نهاد رهبری در دانشگاههای استان هرمزگان دیدار کرد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در این دیدار گفت: برای توسعه و ساماندهی فعالیت های فرهنگی و قرآن و عترت در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اهتمام جدی داریم و دانشگاه به دنبال تقویت تشکل های دانشجویی، کانون ها و فعالیت فرهنگی و مسابقات قرآن و عترت و کرسی های آزاد اندیشی می باشد.

دکتر قائدی تصریح کرد: به دنبال توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه نیز هستیم و برای اعتلای سطح آگاهی های فرهنگی، اجتماعی دانشگاه برای دانشجویان، کارمندان و اساتید نیز گام بر خواهیم داشت.

وی با اعلام حمایت از تشکل های دانشجویی گفت: نهاد ها، کانون ها و تشکل های دانشجویی نیز  باید تقویت شوند و  باید فعالیت های مناسب تری صورت پذیرد.

 

 حجة الاسلام و المسلمین تقوی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان در این دیدار گفت: با توجه به شناخت کاملی که از مدیریت، دانش و توانایی دکتر قائدی سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان دارم ،حضور ایشان به عنوان سکاندار دانشگاه می تواند باعث رشد و پیشرفت دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گردد.

تقوی پذیرش مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک کار ایدئولوژیک دانست و افزود:با تمام توان از فعالیت های دانشگاه پیام نور هرمزگان حمایت خواهم کرد.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه ها در بخش دیگری از سخنان خود بر فعالیت های فرهنگی، ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه و ساماندهی اساتید تأکید کرد.

 حاج آقا تقوی اظهار داشت: به دنبال تربیت نیروی انقلابی جوان در دانشگاه نیز باشید.

وی با تاکید بر فعالیت های فرهنگی در دانشگاه پیام نور،افزود: پیگیر تدفین شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور را جز اولویت های کار خود قرار دهید.

 

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر